I ♥ HÖÖKS

Höhö, tjenare! Nu har jag köpt massa grejor från Hööks :D igen... Måste säga att dom har gryyyyyyyymt bra prylar där. Köpte jeans-ridbyxor, t-shirts, sporrar, mulle-strumpor, hästgodis m.m. Kolla in bilden nedan. :P (allt är inte med på bilden)
I eftermiddags blev det också en liten sväng till Skara hästsport. (a) Där hittade jag en helt underbar hjälm till pangpris! :'DDDDDDDDDDDD
Dom hade köpt in flera hundra så att dom skulle kunna ha ett lågt pris och sen var det rea! :o Hjälmen kostade
mig bara 499 kr!!!!!!!!! Otroligt, och helt fantastiskt skön så den åker helt klart med till ridlägret nästa vecka ;)


Några av grejorna från Hööks.



min nya hjälm :DDDDDDD

Kommentarer

Välkommen till våran blogg! Vi startade den därför att... ja, för att det kunde vara en kul grejj! Tre galna tjejer som har samma intressen. Foto, hästar och att flumma. Låter väl som en bra kombinaton? Folk som är i närheten av oss när vi går igång tycker iaf inte det (A) men du ville antagligen något, så vad var det?

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0