höstmörker,,

Ja, här sitter jag, kl är 18:17 och det är kolsvart ute. Jag har huvudvärk och är lätt förkyld... -.-' Skulle kunna sammanfatta det som ganska trist. Men om det onda lilla monstret i halsen låter sig botas av glass så kan jag nog vara i form igen till helgen :)
Mina planer för helgen;
Lördag; Hjälpa Julia med Genara. Hahahaa då ska jag leka ridlärare och finslipa lite på dressyren. ;D Sen på kvällen ska jag gå och se Harry Potter och Dödsrelikerna 1 på bio med Ellen och flera! :DDDDD
Söndag; Åka med Sandra till stallet i Götene och rida pluttheesten Junker (a)

Kommentarer

Välkommen till våran blogg! Vi startade den därför att... ja, för att det kunde vara en kul grejj! Tre galna tjejer som har samma intressen. Foto, hästar och att flumma. Låter väl som en bra kombinaton? Folk som är i närheten av oss när vi går igång tycker iaf inte det (A) men du ville antagligen något, så vad var det?

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0