HEEEJ! ..eller nåt...

Som sagt, HEEJ! Vet att det var ett tag sedan.... heh.. Ja, nu skriver jag i alla fall. :P Kom hem från Becka och dansen för en liten stund sen. kul fastän jag inte kunde vara med på dansen.....Har med min underbara otur som följer mig överallt lyckats skada tån..... -.- mindre kul
Jajaja sånt händer. Imorrn blir de nog åka till götene med Sandra a, hon och några andra kompisar ska tävla i KM:et och jag ska vara typ hästskötare/fotograf :DDDDDDD Kanske kan lägga upp nån bild från det sen. ;)
Vet ärligt talat inte vad jag ska skriva x))))) tja veckan har la varit OK, har försökt tillfriskna från en förkylning. Gick inte allt för bra tyvärr. -.- Hade prov idag, tyska grejs i onsdags m.m.

              See yea!

-.--'--.--'--.-SARA-.--'--.--'---.-


Kommentarer

Välkommen till våran blogg! Vi startade den därför att... ja, för att det kunde vara en kul grejj! Tre galna tjejer som har samma intressen. Foto, hästar och att flumma. Låter väl som en bra kombinaton? Folk som är i närheten av oss när vi går igång tycker iaf inte det (A) men du ville antagligen något, så vad var det?

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0